Game Industry Trends 2013 już 12-13 września na Stadionie Narodowym w Warszawie

Teaser

Czym są gry – wszyscy doskonale wiedzą. Czym są gry wideo – też. Ale jak bardzo są popularne? Czy będą coraz popularniejsze? W jakim kierunku mogą się rozwinąć? Czy przyszłość to gry Free 2 Play czy może mobilne produkcje na tablety i smartfona, a może gry klasy AAA? Jak można tworzyć gry? Jak wykorzystać gamifikację do zwiększania zaangażowania? Jak serious games mogą pomóc w zdobywaniu wiedzy i umiejętności? Jak rynek gier wideo wyglądał kiedyś, a jak wygląda teraz? Jak finansować produkcję gier i jak prowadzić skuteczny marketing w dobie cyfrowej i globalnej dystrybucji? Wreszcie jak osiągnąć sukces na tym niesamowicie konkurencyjnym  rynku?

To tylko garść z setek pytań, na jakie spróbują odpowiedzieć prelegenci Game Industry Trends 2013, którzy spotkają się 12 i 13 września na warszawskim Stadionie Narodowym z żądnymi wiedzy uczestnikami konferencji. Spotkają się oni z przedstawicielami różnorodnych firm – mniejszych, większych i bardzo dużych. Wśród zacnych prelegentów wymienić wypada: Ellen-Jane Austin z Gameforge czy Christelle Rondel z Plaine Images; Bartosza Binieckiego z Vivid Games; Jacka Brzezińskiego, Krzysztofa Noska i Pawła Zawodnego z Techlandu; Marcina Iwińskiego, Adama Kicińskiego i Michała Nowakowskiego z CD Projektu i CD Projekt RED; braci Miechowskich z 11 bit studios; Wojtka Ozimka z one2tribe; Krzysztofa Pikiewicza z Turtle Entertainment; Marcina Przasnyskiego ze StockWatch.pl; Kamila Sikorę z Bandoneon Games; Tomasza Gopa i Michała Sokolskiego z CI Games; wreszcie Piotra Żygadło z Artifex Mundi. A to i tak tylko garstka prelegentów!

Poza tematyką „dużych” gier wideo, czyli tzw. produkcji AAA, pojawią się ciekawostki z rynku niezależnego (Indie) oraz mobilnego. Ten ostatni będzie zresztą głównym nowym tematem badania organizowanego przez NK.Research.

- Czujemy się podekscytowani, że już drugi rok z rzędu Research.NK przeprowadza badanie Game Industry Trends Report – mówi Krzysztof Sobieszek, pełnomocnik zarządu ds. badań, Nasza Klasa. - Mamy ambicję, aby stało się ważnym źródłem informacji o polskich graczach i graniu, które jest zjawiskiem coraz ważniejszym. W tym roku ponownie udało się przebadać znaczną próbę i skupić na tym ile, jak, kiedy w co i na czym gramy, a także jakie wydatki ponosimy w związku z samymi grami i sprzętem. Zależało nam na tym, aby oprócz rozbudowanej części pytań powtarzanych co rok przy każdym kolejnym projekcie przyjrzeć się w sposób pogłębiony wybranemu trendowi związanemu ze światem gier. W 2012 były to społeczności, a w tym roku nasz wybór padł na mobile i gry mobile. Mamy nadziej, że raport będzie dzięki temu jeszcze ciekawszy.

Poza premierową prezentacją raportu, podczas Game Industry Trends 2013 prelegenci opowiedzą m.in. o:

* Biznesie growym – czy to ważna gałąź gospodarki w Polsce? a jak to wygląda na świecie? czy warto inwestować w produkcje gier?

* Gamifikacji – zachęcimy wszystkich do wzięcia czerwonej pigułki i skomercjalizowania społeczności w Matrixie

* Clusterach gier – prezentacja polskiego Digital Entertainment Cluster i francuskiego Plaine Images, czyli wskazanie drogi do najlepszego wykorzystania potencjału regionu i nie tylko.

* Grach jako potencjale edukacyjnym – dziennikarz, twórcy gier, biznesmeni, dwóch uniwersyteckich doktorów i nie tylko opowiedzą o tym, jak uczyć grając lub grać ucząc.

* Grach społecznościowych i  mobilnych – czy są to trendy rosnące, malejące, przyszłościowe, a może… przeszłościowe?

Program Game Industry Trends 2013 podzielony został na kilka tematycznych obszarów, dzięki czemu uczestnicy będą mogli w prostszy sposób wybrać interesujące ich zagadnienia, by dowiedzieć się więcej o tworzeniu czy biznesowym podejściu do gier.

- Game Industry Trends 2013 będzie wyjątkowe również ze względu na ścieżki tematyczne prezentacji, które wprowadzamy w obu dniach konferencji  - komentuje Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl S.A. -  Historycznie mieliśmy tylko jedną ścieżkę, co powodowało sytuację, że nie mogliśmy pokazać wszystkiego co chcieliśmy, a uczestnicy nie mieli wyboru tematu. Planujemy takie tematy jak development, gamifikacja, marketing, biznes i inne.  Każdy powinien znaleźć coś dla siebie – dodaje.

W tegorocznym Game Industry Trends wezmą udział goście zagraniczni – przedstawiciele growych firm i nie tylko.

- Wśród prelegentów z zagranicy radzę zwrócić uwagę na dr. Rolanda Klemkego, który opowie o nauczaniu poprzez gry – mówi Tomek Kreczmar, dyrektor artystyczny konferencji GIT. – Drugim ciekawym punktem będzie moim zdaniem prezentacja francuskiego clustera gier, który powstał w Lyonie i skupia nie tylko deweloperów, ale również animatorów oraz producentów filmowych. Na GIT 2013 pojawią się także przedstawiciele Gameforge czy Game IN.

Game Industry Trends 2013 (12-13 września, Stadion Narodowy) to:
* ponad 40 prelekcji, wykładów i dyskusji;
* prawie 60 gości reprezentujących cyfrową rozrywkę w różnej postaci;
* dwa dni wypełnione wiedzą i okazją do nawiązywania kontaktów wśród uczestników i prelegentów;
* trzy jednocześnie toczące się ścieżki prezentacyjne i specjalne oznaczenia najgorętszych tematów
* to brak wytchnienia przez 2 dni!

Partnerstwo nad konferencją obieli:

Partner płatności: Przelewy24

Partner badania: Research.NK

Patroni branżowi: Polskie Towarzystwo Badania Gier, PBI

Patronat: Goldbach Audience,

Patronat Medialny: CD-Action, Gametrade, Gamezilla, Gazeta.pl Technologie, Interia.pl, Komputer Świat, MamStartup, NF.Pl, Niezgrani.pl, NowyMarketing, o2, Onet.pl, Pej.cz, Polygamia.pl, RETAIL360.PL, WP.PL.

 

Game Industry Trends 2013:

12-13 września 2013 r. Warszawa

www.git2013.pl

 

Bilety: Tylko do 30 sierpnia 2013 specjalna cena wejściówek na konferencję

Game Industry Trends 2013:

www.git2013.pl/rejestracja-na-konferencje

Pakiety partnerskie na konferencję Game Industry Trends 2013:

http://www.git2013.pl/pakiety-partnerskie

 

Program konferencji Game Industry Trends 2013:

http://www.git2013.pl/program

 

Prelegenci konferencji Game Industry Trends 2013:

http://www.git2013.pl/prelegenci

 

Źródło nonoobs.pl. Dostarczył netPR.pl
Authors

Related posts

Top