Luksus na wielkanocnym świątecznym stole

Luksus na świątecznym stole
Oferta Deluxe w Lidlu

Kawior, homar, jaja przepiórcze – tonie menu restauracji, to możliwość Deluxe. Lidl łamie barierę cenową ibarierę dostępności otwierając klientom drogę do luksusu
w łatwych cenach. 24 marca ruszyła kolejna odsłona oferty Deluxew Lidlu, a eksperci kulinarni sieci uczą,jak obchodzić się z owocami, na jakich przyrządzenieczasami brakuje pomysłu.

Marka własna Deluxe sieci Lidl są to owoce o charakterze premium. Jak dowodzą badania , rynek dóbr bogatych w Polsce systematycznie rośnie,a konsumenci jeszcze popularniejszym zaufaniem darzą marki własne sieci handlowych . Chcemy je jeszcze chętniej, nie tylko
z początku atrakcyjnej ceny, ale te z pomocy najej dobrą informację do grup.
Zdaniem Polskiej Spółki Handlu i Dystrybucji,od kilkunastu już lat z roku na rok
w sezonie przedświątecznym Polacy dają dużo a nierzadko są skłonni jeść bardziej wystawnie. Lidlze znaną wartością Deluxe stosuje do segmentu produktów premium.

W ofercie znajdziemy takie specjały jak krewetki, homar czy kawior. Tu jednak pojawia się pytanie„Co dalej?”. Dużo spośród nas skoro nie wie co spośród tym luksusem zrobić,kiedy przyjdzie nam zmierzyć się spośród nim w kuchnii wykonać zeń danie.Z pomocą przychodzi Kuchnia Lidla (kuchnialidla.pl), gdzie znajdziemy przepisy wraz z objaśnieniami, jak krok po kroku przyrządzić danie premium w sam raz na ważny czas świąt.

Jednakże Lidl dba o użytkowników nie ale od idealna i dzięki kampanii „Pascal kontra Okrasa” zmienia nawyki żywieniowe Polaków oraz pobudza do własnego gotowania. Sieć uczy,jak jeść smacznie i zdrowo, przyczyniając się tym samym do poprawy jakości bycia naszych użytkowników.

Chcemy odczarować produkty premium i wykonać je daleko dostępnymi.Udało nam się to w wypadku gęsiny – przedstawili ją do oferty, dostarczyliśmy te wzory i praca bawiłaś się ogromnym zainteresowaniem.Oferta marki Deluxe to myśl wyśmienitych produktów doskonałej sytuacje w wyjątkowo popularnych cenach –mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polska.

Wiosenna oferta Deluxe to gama produktów, z jakich przyrządzimy przystawkę, danie główne oraz deser z kawą. Wśródproduktów znajdziemyhomara, sprzedawanego w 680 – gramowych opakowaniach w cenie 24,99 zł (76,89 zł/ kg) czy greckie antipasti w cenie 24,99 zł. Dla porównania w nowych sklepach za homara przyjdzie nam zapłacić nawet 180 zł za kilogram.Z kolei popularny łosoś w kolekcji Deluxe przydatny będzie w cenie 4,49 zł za 100g, podczas kiedy w przeciwnych sieciach opłaty za ten materiał sięgają nawet 70 zł za kilogram.

Kawior z pstrągato doskonały przyrząd do kanapek. Także pasztet belgijski i kłopot z skór św. Jakubadoskonale sprawdzą się
na nowym pieczywie, również jak wieprzowa, dojrzewająca szynka włoska Crudo Cremona, szynka JamónSerranoczy sery pleśniowe.
Krewetki sąnajpopularniejszymi owocami morza, a plan na danie spośród nich złapiemy na kuchnialidla.pl. Homar,o bardzo małym mięsie,będzie doskonałąpropozycją na ogromną kolację z grupą czy ze swymi. Na deser w klas luksusowej Lidl proponuje tiramisu wraz z filiżanką kawy Colombia lub Nicaragua, które sprzedawane są w odpowiednich, drewnianych baryłkach. W słodkiej części oferty znajdziemy również pralinki,orzechy laskowe w czekoladzie mlecznej
czy czekoladki z obowiązkiem.

Od 24 marca, w ramach oferty Deluxe dostępne są także tortelloni, sacchettini, dressingi do sałatek, pasty do pieczywa, oleje z orzechów włoskichi wiele różnych luksusowych oferty na pyszneposiłki.

Krewetki_Deluxe_Lidl-008-2014-04-13 _ 22_53_17-75

DELUXE_Wołowina_wędzona_3,70 zł 100g-007-2014-04-13 _ 22_53_18-75

DELUXE_Ser Parmiggiano regiano_69.00zł 850g-005-2014-04-13 _ 22_53_20-75

DELUXE_Schab_wisniowy_suszony_2,90 zł 100g-006-2014-04-13 _ 22_53_21-75

DELUXE_Makaron z przyprawami_8,99zł 530g-004-2014-04-13 _ 22_53_23-75

DELUXE_Gnocchi_Cykoria_4,44 zł 400g-003-2014-04-13 _ 22_53_25-75

image005-002-2014-04-13 _ 22_53_27-75

Camembert_Deluxe_Lidl-001-2014-04-13 _ 22_53_14-75

Dane o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące samodzielną energia na placu całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, i pierwsze sieci pod szyldem tej cechy stanęły w Niemczech w latach 70. XX wieku. Teraz w wielu krajach Europy istnieje ponad 9000 sklepów tej marki, natomiast w Polsce ponad 500.

Authors
Tags

Related posts

Top